2014. március 17., hétfő

Mérföldkő

Most csak egy rövid kis szösszenet szeretnék közölni, annál nagyobb boldogság ez nekem :) Alig több, mint fél éve írom a blogot, alig több, mint egy éve adtam fel a régi munkám, azóta már végzett cukrász vagyok és ez az oldal is egyre népszerűbb lesz. Azt eddig sem titkoltam, hogy nemcsak a sütés, de a főzés is nagy szenvedélyem, és most végre mind a kettő teret és nyilvánosságot kap. Mától ugyanis heti rendszerességgel olvashatjátok a receptjeimet a stylemagazin.hu oldalon, ahol a gasztro rovatot színesíthetem. Lesznek közös témák a bloggal, de sok bejegyzést külön nekik fogok készíteni, úgyhogy kövessétek azt is figyelemmel, ha van kedvetek :) Az első cikkemet itt találjátok, az itt elérhető facebook oldalalom pedig minden friss info fent lesz :) Örüljetek velem, és persze nagyon köszönöm Nektek, hogy vagytok <3

puszi
Nóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése